Herken je dit?

  • Mijn website levert me te weinig leads
  • Wat moet ik met de social mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram?
  • Hoe krijgen mijn vertegenwoordigers meer orders?
  • Hoe weet ik welke prospects ‘hot’ in de markt zijn?
  • Hoe krijg ik meer synergie tussen mijn marketingactiviteiten?
  • Hoe vergroot ik de respons van mijn mailingen?
  • Hoe converteer ik meer leads naar omzet?
  • Koude acquisitie wordt niet meer op prijs gesteld

Inbound Marketing en Social Selling zorgt voor een duurzaam resultaat

  • Beter bereik bij de juiste doelgroep
  • Verhoogde zichtbaarheid
  • Meer organisch bezoek
  • Meer en betere prospects om te converteren
  • Lagere kosten per lead
  • Meer omzet
  • Betere inzetbaarheid van de buitendienst
  • Positief imago

Meer leads en meer omzet kan echt

Veel besuccesdrijven worstelen met inbound marketing en social selling. De website is een digitale brochure. Twitter, facebook, instagram zijn geen leadgenerators en de respons op de e-mail mailingen lopen ook al jaren terug. Ze krijgen wel nieuwe klanten maar ze moeten er steeds harder voor werken. Herkenbaar?

Dit kan heel anders. Een integrale aanpak van Inbound Marketing en Social Selling helpt je om fors meer omzet te werven, met minder inspanningen en in veel minder tijd.

Wat is een integrale aanpak van Inbound Marketing en Social Selling? Een integrale aanpak van Inbound Marketing en Social Selling is gericht op het verbinden van de buyer journey aan de inspanningen van de marketing en sales. Zorgen dat je met de juiste boodschap, via de juiste kanalen, in de juiste intensiteit bij je doelgroep komt en dat sales met de juiste kennis en informatie leads gemakkelijker kan omzetten in orders.

Realiseer je omzetdoelstellingen

Omdat Inbound Marketing en Social Selling zo’n groot verschil voor ondernemers maken, bied ik drie arrangementen aan om je te helpen succesvoller te zijn in de markt, zodat jij ook gemakkelijker je omzetdoelstellingen kunt realiseren en je organisatie de concurrentie het nakijken geeft.images

Het bouwen van een omzetmachine vraagt tijd, kennis en ervaring. Ik help je in 6 maanden een omzetmachine te bouwen. Je kunt kiezen uit de volgende drie arrangementen:

  • Doen: voor bedrijven met geen of een geringe marketing afdeling. Samen bouwen we de omzetmachine. Onze rol is die van projectleider en uitvoerder.
  • Ondersteunen: voor bedrijven met een kleine marketing afdeling waar tijd en kennis een belemmerende factor is. Jouw organisatie bouwt zelf de omzetmachine. Wij faciliteren met onze kennis en ervaring en helpen waar nodig is.
  • Adviseren: voor bedrijven met een marketing afdeling waar behoefte is aan nieuwe inzichten en kennis. Wij adviseren, coachen en reflecteren met jouw organisatie om de beste machine te maken.

Met onze kennis en ervaring zorg je ervoor dat het gaat werken en dat het geïmplementeerd is in je organisatie.

0-meting

  • 4 klanten interview (face tot face)
  • DNA-Toets
  • inbound marketing activiteiten

Strategie en doelen workshop

Concurrentie Analyse

  • Inbound marketing
  • Verkoopproces

Van MQL naar SQL workshop

  • Wat is een goede lead
  • SLA Marketing en Sales
  • Opstellen buyer persona (2)
  • Contentplan
  • Leadnurturing
  • Leadscores

Inrichten en organiseren inbound marketing campagnes

  • Projectmanagement
    • Interne leveranciers
    • Externe leveranciers

Training Sales strategie om groei te realiseren

Analyse en verslag

0-meting

  • 4 klanten interview (face tot face)
  • DNA-Toets
  • inbound marketing activiteiten

Strategie en doelen workshop

Concurrentie Analyse

  • Inbound marketing
  • Verkoopproces

Van MQL naar SQL workshop

  • Wat is een goede lead
  • SLA Marketing en Sales
  • Opstellen buyer persona (2)
  • Contentplan
  • Leadnurturing
  • Leadscores

Inrichten en organiseren inbound marketing campagnes

  • Projectmanagement
    • Interne leveranciers
    • Externe leveranciers

Training Sales strategie om groei te realiseren

Analyse en verslag

0-meting

  • 4 klanten interview (face tot face)
  • DNA-Toets
  • inbound marketing activiteiten

Strategie en doelen workshop

Concurrentie Analyse

  • Inbound marketing
  • Verkoopproces

Van MQL naar SQL workshop

  • Wat is een goede lead
  • SLA Marketing en Sales
  • Opstellen buyer persona (2)
  • Contentplan
  • Leadnurturing
  • Leadscores

Inrichten en organiseren inbound marketing campagnes

  • Projectmanagement
    • Interne leveranciers
    • Externe leveranciers

Training Sales strategie om groei te realiseren

Analyse en verslag

Voor wie is dit interessant?

DBestand 26-04-16 15 13 06eze arrangementen zijn voor ambitieuze ondernemers die de stap echt willen zetten om meer zichtbaar in de markt te zijn en met moderne marktbewerkingsinstrumenten meer omzet en klanten te genereren. Je twijfelt niet of social selling en inbound marketing de marktbewerkingstechnieken van de toekomst zijn. Je hebt die keuze al gemaakt.

Of je nu aan het starten bent of je bent al jaren bezig; het is voor jou logisch dat je het beste van je bedrijf wil maken en dat je je volledig inzet daarvoor. Uit je comfortzone komen is voor jou normaal, je weet dat daar “de magic” begint.

Je begrijpt dat er een investering in geld, tijd en commitment voor je bedrijf nodig is, en dat wil je graag, omdat je weet wat het je kan opleveren. Je wilt dus ook aktief betrokken zijn bij dit traject en je maakt hier tijd in je agenda voor vrij.

Waarom gebruik maken van deze diensten?

Je bedrijf heeft nieuwe klanten nodig

Onze dienstverlening geeft je een ander zicht op je bedrijf en helpt een nieuwe richting te bepalen. Vaak heb je daar in de dagelijkse hectiek helemaal geen tijd voor, en zijn er letterlijk vreemde ogen nodig om dit daadwerkelijk te gaan doen.

Je wilt meer samenhang tussen je marketing en sales inspanningensales-game-changer-2

Je hebt al een aantal jaren geëxperimenteerd met je website, blogs, email marketing en bent niet tevreden met de resultaten. Is dit alles vraag je je af. Kan het niet beter? Hoe zorg ik dat de tijd die mijn salesmedewerkers op Linked In doorbrengen ook daadwerkelijk nieuwe omzet oplevert? Allemaal vragen waar je nu wel eens daadwerkelijk een antwoord op wilt hebben.

Je hebt 6 maanden toegang tot een adviseur

Tijdens de samenwerking heb je de gelegenheid op elk moment in contact te komen met je adviseur. Hij kent jouw bedrijf en jouw situatie en kan je direct weer op weg helpen.

Duidelijke vooraf overeengekomen investering per maand

We bepalen samen vooraf wat het traject jouw bedrijf moet opleveren. Dat is het resultaat waar we voor gaan. Per maand betaal je hiervoor een vast bedrag. Of we nu een uurtje meer of minder werken het bedrag per maand blijft hetzelfde. En als er meerwerk is ontvang je vooraf een offerte hiervoor. Zo heb je zekerheid dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.

Omdat…

80 %

van de kopers gaat altijd eerst online op zoek

75 %

van de kopers in de B2B markt gebruikt social media om op de hoogte te blijven

57 %

van het inkoopproces wordt zonder verkoper doorlopen

52 %

van hun tijd zoeken salesmanagers naar leads en een juiste propositie

5,4

personen zijn bij een inkoop betrokken

28 %

van hun tijd voeren sales managers verkoopgesprekken met de klant

76 %

van de besluitvormers doet graag zaken met leveranciers die door anderen zijn aanbevolen

90 %

van de besluitvormers geeft aan niet in te gaan op koude acquisitie

informatie over innovatie in commercie

Samen hierover verder praten?

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Organisatie (verplicht)

e-mail (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Je bericht