Hoe kunnen we meer verkopen?

Deze vraag stelt u zichzelf ongetwijfeld. Elke dag bent u met uw team bezig de verkoopdoelstellingen te realiseren. Maar kan het ook anders, slimmer of beter? Kunt u met uw team met dezelfde inspanningen meer verkopen?

“Als je doet wat je altijd deed, krijg je niet meer wat je altijd kreeg.”

Deze uitspraak is vandaag de dag actueler dan ooit. Verkopen verandert: Internet, aanbestedingen, minder klantentrouw, enz. Het inkoopproces verandert ook: Klanten kopen minder, blijven korter en vragen steeds meer om korting.

Een nieuwe verkoopstrategie

Meer toegevoegde waarde leveren als verkopers / accountmanagers. Meer visie hebben, meer de klant uitdagen en de klant helpen op gebieden die hij nog niet ontdekt heeft. Verkopen wordt steeds complexer is dus niet altijd even eenvoudig. Soms kun je wel wat hulp gebruiken.

Ik ben specialist in het optimaliseren van de verkoop en help al ruim 20 jaar bedrijven aanwijsbaar aan meer omzet en meer succes. Met een nuchtere en praktische aanpak.